Αύξηση διαφημιστικών δαπανών για τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών

Οι σύγχρονες οικονομικές δομές έχουν επηρεάσει σημαντικά την αγορά της διαφήμισης. Ωστόσο, οι ελληνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών συνεχίζουν να διευρύνουν το μερίδιο τους, επενδύοντας όλο και περισσότερα χρήματα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το πρώτο δίμηνο του 2009 δαπανήθηκαν για διαφημίσεις (σταθερή και κινητή τηλεφωνία) το ποσό των 26,75 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως 23,5% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Το αντίστοιχο ποσοστό για την κινητή τηλεφωνία ανέρχεται στα 19,93 εκατ. ευρώ αυξανόμενο κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 37,7%. Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών απορροφήθηκε κυρίως από την τηλεόραση(15,32 εκατ. ευρώ), τον έντυπο τύπο(4.52 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο(3,28 εκατ. ευρώ), παρουσιάζοντας αυξητικές τάσεις και για τα τρία μέσα ενημέρωσης.

Τα παραπάνω στοιχεία οφείλονται στην εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στην αγορά των τηλεπικοινωνιών που ενισχύθηκε σημαντικά από την προώθηση νέων υπηρεσιών(IPTV, triple play, broadband κτλ). Ειδικότερα, από τις αρχές του χρόνου για τις εταιρίες κινητών επικοινωνιών παρατηρούμε την έντονη δραστηριοποίηση στην καρτοκινητή τηλεφωνία και  για τους παρόχους broadband στις υπηρεσίες internet. Η συνέχεια προμηνύεται άκρως ενδιαφέρουσα.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.