Δίκη Google v Louis Vuitton: Σημειώσατε ένα

Με σημερινή του απόφαση, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δικαιώνει τη Google στη πολυετή δικαστική διαμάχη που είχε η γνωστή μηχανή αναζήτησης με την LVMH, μητρική εταιρία πολλών γνωστών brands όπως οι Louis Vuitton, Moet & Chandon και Dior, μεταξύ άλλων. Η γαλλική εταιρία είχε μηνύσει τη Google για παράνομη χρήση των trademarks της Louis Vouitton μέσα από το πρόγραμμα διαφήμισης του Google Adwords, καθώς η τελευταία έδινε τη δυνατότητα αγοράς συγκεκριμένων keywords που προστατεύονταν από πνευματικά δικαιώματα σε ανταγωνιστικές εταιρίες. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως όταν ένας χρήστης έψαχνε πληροφορίες για προϊόντα της Louis Vouitton από το Google, τα "Sponsored results" στο δεξί κομμάτι της σελίδας υπήρχε περίπτωση να εμφανίζουν αποτελέσματα για ανταγωνιστικές εταιρίες και προϊόντα.

Η απόφαση του δικαστηρίου ωστόσο είναι σαφής, "Το Google δεν παραβίασε το δίκαιο των σημάτων, επιτρέποντας στους διαφημιστές να αγοράζουν τις λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν στα εμπορικά σήματα των ανταγωνιστών τους" κατέληξε το δικαστήριο, βάζοντας με αυτό τον τρόπο τέλος σε μια δικαστική διαμάχη η οποία είχε ξεκινήσει πριν τέσσερα χρόνια στα γαλλικά δικαστήρια. Όπως είναι φυσιολογικό, η LVMH δήλωσε πως είναι απογοητευμένη με την απόφαση, ενώ η Google μέσα από το επίσημο blog της επιδοκίμασε την απόφαση, υποστηρίζοντας πως συμβάλει σημαντικά στη διασφάλιση της ελεύθερης διακίνησης της πληροφορίας στο διαδίκτυο.

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

3 απαντήσεις στο “Δίκη Google v Louis Vuitton: Σημειώσατε ένα”

  1. Ο/Η lighting cameraman λέει:

    it’s not a perfect system but it functions.