Ολοένα μεγαλύτερη προσοχή στο Foursquare από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Το Foursquare δείχνει να μπαίνει δυναμικά όχι μόνο στην καθημερινότητα των χρηστών στην χώρα μας (αν κρίνω από τα διαρκώς αυξανόμενα friend request που λαμβάνω) αλλά και στον χώρο των  επιχειρήσεων εστίασης και ψυχαγωγίας οι οποίες  βλέπουν στο πρόσωπο του δημοφιλούς location based network μια ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά με τους συχνούς πελάτες και να τους ευχαριστήσουν παρέχοντας μοναδικά προνόμια σε αυτούς που δηλώνουν συχνά το παρών, μέσα από την διαδικασία του ''check in''.

Αφορμή για το παραπάνω, η επιλογή του γνωστού χώρου Akanthus, το οποίο προσφέρει σε κάθε έναν που θα συμπληρώνει 4 check in , ένα special Akanthus cocktail για αυτόν ή την παρέα του. Θυμίζω ότι στο παρελθόν είχαμε αναφέρει ακόμα μια ελληνική επιχερίηση η οποία χρησιμοποιεί το Foursquare για να ανταμείψει έμπρακτα τους θαμώνες της. Γνωρίζετε κάποια άλλη ελληνική επιχείρηση με ανάλογο promotion; Comment it!

Σχολιάστε >
4 σχόλια
|
Κατηγορίες:

4 απαντήσεις στο “Ολοένα μεγαλύτερη προσοχή στο Foursquare από τις ελληνικές επιχειρήσεις”

  1. Ο/Η Vicki Kolovou λέει:

    Ναι ξέρω μια κρεπερί την Αισθήσεις που κερνάει κρέπα στο 5ο check-in (Αισθήσεις Κολοκοτρώνη 16, Αθήνα) και το Black Duck mε έχει κεράσει το ποτό μου γιατί είμαι Δήμαρχος του χώρου :D

  2. [...] τους χρήστες του Foursquare, ωστόσο η Βίκη με σχόλιό της σε post του http://www.away.gr αναφέρει ότι στο παρελθόν την έχουν κεράσει [...]

  3. Ο/Η Moschos λέει:

    Το Ξενοδοχείο ΕΡΙΚΑ στην Αλεξανδρούπολη ( http://foursquare.com/venue/2059354 ) προσφέρει έκπτωση 50% στο 5ο check-in

  4. Ο/Η Youth & Mil λέει:

    Για το FourSquare σήμερα βγήκε η 1η ελληνική εφαρμογή Snoop. H εφαρμογή επιτρέπει την αναζήτηση venues με ελληνικές κατηγορίες σε όλη την Ελλάδα. Σύντομα θα έρουν και νέα features, όπως και θα προστεθεί και το gowalla.

    snoopαρετε όλοι λοιπόν στο 4square.gr ή snoop.gr