Το Bubblebox θέλει να αλλάξει το μέλλον του in-text-advertising στην Ελλάδα

Αυτή τη στιγμή ο πρώτος, και ίσως μοναδικός, τρόπος να έχει έσοδα κάποιο online μέσο (βλ. portal, blog, e-magazine κλπ.) είναι το banner display advertising. Στη καλύτερη περίπτωση υπάρχουν και κάποια advertorials, τα οποία το Away όπως έχετε καταλάβει δεν αγαπάει ιδιαίτερα, και αυτό είναι. Αυτό έρχεται να αλλάξει το Bubblebox, το οποίο θέλει να φέρει τη λογική του in-text-advertising και στην Ελλάδα. Όπως μάλιστα υποστηρίζουν οι δημιουργοί του, το Bubblebox μπορεί να φέρει CTR (Click-Through-Rate) της τάξης του 3 έως 10%.

Ζήτησα από τα παιδιά του Bubblebox μια σύντομη και περιεκτική περιγραφή για το πως λειτουργεί το προϊόν τους. Ο Δημήτρης Ριζόγλου της AdHeaven, η οποία έχει αναπτύξει τo προϊόν, εξηγεί πως "η διαφήμιση εγκαθίσταται - αυτόματα - πάνω σε λέξεις που εσείς επιλέγετε στις σελίδες του site. Όταν ο επισκέπτης αφήσει το δείκτη του ποντικιού πάνω στην επιλεγμένη λέξη, τότε η διαφήμιση αναδύεται σε ένα πλαίσιο. Όταν το ποντίκι απομακρυνθεί από την λέξη κλειδί, η διαφήμιση εξαφανίζεται."

Στην ουσία τώρα, το Bubblebox έχει τα περιθώρια να εξελιχθεί σε μια πολύ καλή εναλλακτική μέθοδο εισροής εσόδων για δημιουργούς περιεχομένου όπως είναι οι bloggers, στην ίδια κατηγορία μάλιστα, αν και είναι εντελώς διαφορετικό προϊόν, βρίσκεται και το Flattr το οποίο έχουμε παρουσιάσει παλιότερα. Τα live demo του Bubblebox - τα οποία μου είχαν δείξει οι δημιουργοί του πριν ακόμα βγει η εφαρμογή στον αέρα - μαρτυρούν, στη πράξη, ότι το Bubblebox μπορεί να αποδώσει τα πλεονεκτήματα που υπόσχεται (σ.σ. διακριτικότητα διαφημίσεων, λειτουργικότητα και στόχευση διαφημίσεων) ενώ σημαντικό πλεονέκτημα για τα πρώτα βήματα της υπηρεσίας είναι πως ουσιαστικά δεν υπάρχει "εσωτερικός" ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά.

Παρακάτω, ακολουθεί ένα σύντομο pitch του προϊόντος:

Σχολιάστε >
7 σχόλια
|
Κατηγορίες:

7 απαντήσεις στο “Το Bubblebox θέλει να αλλάξει το μέλλον του in-text-advertising στην Ελλάδα”

  1. Ο/Η Λούκουλος λέει:

    Πολύ καλό και ενδιαφέρον αλλά θέλω να κάνω μια διευκρίνηση που ίσως δεν ξέρεις λόγω άγνοιας. Στο παρελθόν τα μεγάλα portal έχουν δώσει την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να επιλέξουν αυτή την τεχνολογία για μεγάλα Portal (ονόματα δεν λέμε). Όμως οι διαφημιζόμενοι ήταν αρνητικοί σε μια τέτοια προβολή. Αυτό που προσφέρει το Bubblebox το είχαν σαν option στον κατάλογό τους μεγάλα portal εδώ και καιρό. Αλλά οι διαφημιστές δεν θέλουν. Οπότε ας μην το παρουσιάζουμε ως τη λύση που θα σώσει την αγορά, γιατί δεν θα τη σώσει.

    • Ο/Η Λούκουλος λέει:

      το site σου κολλάει και δε ν ανοίγει, waiting and waiting for bubblebox, αυτή η σελίδα χρειάστηκε 50 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, μήπως να ξαναδείς τους κώδικες που έχεις στο site σου;

  2. Ο/Η D. Kalavros-Gousiou λέει:

    Αναφέρεσαι στο away ή στο site του bubblebox?

  3. Ο/Η charalampakis george λέει:

    Προσωπικα θα συμφωνήσω με τον Λούκουλος

    Και θα προσθέσω ότι είναι πολυ σημαντικό να διευκρινιστεί πως καθορίζεται το CTR στην συγκεκριμένη περίπτωση. Σε νορμαλ συνθήκες το CTR είναι impressions/clicks. Για το bubblebox υποθέτω ότι το CTR είναι impressions που έχει κάνει η διαφήμιση προς κλικς οπότε μιλάμε για κάτι πολύ διαφορετικό απο την καθιερωμένη έννοια του CTR.

    Προσωπική μου γνώμη επίσης είναι, ότι όσο elegant και διακριτικη πλασάρεται οτι είναι αυτού του είδους η διαφήμιση,στην ουσία καταστρέφει το user experience και είναι απο τις πιο "αδιάκριτες" μορφές διαφήμισης. Aυτός είναι και ο κύριος λόγος που στο εξωτερικό παρόλο ποy υπάρχει αρκετά χρόνια to intext advertising δεν κατάφερε ποτέ να καθιερωθεί στα μεγάλα websites.

    Όπως και να'χει πάντως εύχομαι καλή επιτυχία στην Adheaven στην προώθηση του προιόντος.

  4. Είναι κάτι αντίστοιχο με την υπηρεσία start2click απ'ότι κατάλαβα αλλά με καινοτομίες όπως η εμφάνιση της διαφήμισης με mouse over.

  5. Ο/Η Χρηστης λέει:

    Αυτά περί έρευνας μου θύμισαν διαφημίσεις σαμπουάν και οδοντόκρεμας που μίλαγαν για κλινικές έρευνες μετά αναγκάστηκαν να το κάνουν ανεξάρτητες κλινικές έρευνες καθώς ήταν δικές τους.

    Σα να βάλεις το mega να κάνει ρεπορτάζ για τον Μπόμπολα, και μετά να το πασάρεις σαν έγκυρη έρευνα. Βρείτε έρευνες από πραγματικά ανεξάρτητους ή γνωστούς γκουρού του θέματος και το συζητάμε για το αν το εκνευριστικό bubble box είναι καλό και πόσο μάλλον καινοτομικό.

    Να δεις που τώρα με την HTML5 θα ανακαλύψουν πάλι την Αμερική και θα παρουσιάζουν το κατεργημένο blink σαν καινοτομία και καλή διαφήμιση.

    Ζήτω τα τσιρκοσάιτ.....

  6. Ο/Η emailit λέει:

    ρίξτε και μια ματιά στο E-MAILiT.