Το Facebook επιτίθεται με ύπουλο και υπόγειο τρόπο στην Google

Facebook Google

Ο πόλεμος μεταξύ του Facebook και της Google κλιμακώνεται μέρα με την μέρα. Την τελευταία και σημαντικότερη επίθεση την εξαπέλυσε το Facebook με την συνεργασία της Burson Marsteller. Η εταιρία του Mark Zuckerberg προσέλαβε την εταιρία δημοσίων σχέσεων για να διαρρεύσει ιστορίες αρνητικές σχετικά με το Google Circles. Όμως, η καμπάνια καταστράφηκε πριν καλά καλά αρχίσει αφού ένας blogger αρνήθηκε να κάνει αυτό που του ζήτησε η Burson Marsteller και δημοσίευσε τα emails που αντέλλαξε με την εταιρία.

Ο blogger Christopher Soghoian που ασχολείται με την ασφάλεια του διαδικτύου, δήλωσε ότι καθημερινά λαμβάνει pitch email από εταιρίες που προσπαθούν να εξηγήσουν γιατί το προϊόν τους είναι το καλύτερο. Όμως, όταν άρχισε να λαμβάνει επανειλημμένα emails από την Burson Marsteller που του ζητούσε να γράψει για πιθανά προβλήματα ασφαλείας του Google χωρίς μάλιστα να ξεκαθαρίζει ποιος είναι ο πελάτης που βρίσκεται πίσω από αυτή την ενέργεια, κατάλαβε ότι κάτι περίεργο συμβαίνει.

Η Burson Marsteller αρχικά δεν ήθελε να αποκαλύψει για ποιον συνεργάτη της "έτρεξε" αυτή την καμπάνια. Οι φήμες ήθελαν την Apple ή την Microsoft ως ηθικούς αυτουργούς όμως διαψεύστηκαν πανηγυρικά καθώς λίγες ώρες αργότερα, το Facebook δήλωσε επίσημα ότι αυτό χρηματοδότησε την συγκεκριμένη καμπάνια. Στόχος τους ήταν να ενημερώσουν το κοινό σχετικά με την ασφάλεια και τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών που συλλέγει η Google για όλα τα μέλη των social networks.

Όπως έγραφε και το σχετικό mail που εστάλη στον Christopher Soghoian (και σε άλλους bloggers που ασχολούνται με θέματα ασφαλείας), όλες αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες online και απλά θα ήθελαν να δωθεί επιπλέον έμφαση και να ενημερωθούν οι χρήστες. Στην συνέχεια, αφού ξέσπασε το σκάνδαλο, η Burson Marsteller δήλωσε ότι κακώς ανέλαβε την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια αφού τέτοιες ενέργειες είναι ενάντι στον κώδικα δεοντολογίας της εταιρίας.

Μάλιστα, η Burson Marsteller παρέβη και τον κώδικα ηθικής της PRSA (Public Relations Society of America) ο οποίος αναφέρει συγκεκριμένα:

Reveal the sponsors for causes and interests represented,” (i.e. a client whom the firm is operating on behalf for a specific campaign) and that they should “avoid deceptive practices.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον περιμένουμε την κίνηση της PRSA και αν θα επιβάλλει κυρώσεις στην εταιρία δημοσίων σχέσεων. Αυτό όμως που πραγματικά θα έχει ενδιαφέρον είναι ο τρόπος που θα χρησιμοποιήσει η Google το συγκεκριμένο γεγονός. Θα αποφασίσει να κινηθεί δικαστικά έναντι στον Mark Zuckerberg, το Facebook και την Burson Marsteller? Θα κρατήσει σιγή ιχθύος και θα χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο συμβάν σε ανύποπτη στιγμή? Εσείς τι πιστεύετε?

[via, via, via] [photo via]

Σχολιάστε >
2116 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.