Ακόμα μία νίκη για το Facebook..

Lego Warriors

Μέσα στο 2010 το social networking ξεπέρασε την πορνογραφία ως την πιο συνηθισμένη διαδικτυακή δραστηριότητα των χρηστών. Και είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτούμε ότι οι υπηρεσίες που περνάμε τον περισσότερο online χρόνο μας έχουν social στοιχεία. Είτε μιλάμε για Facebook και Twitter, είτε μιλάμε για emails και YouTube, το Internet αποτελεί έναν από τους πιο διαδεδομένους τρόπους επικοινωνίας. Στο Poll του www.away.gr που ήταν online τον τελευταίο μήνα, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε με ποια υπηρεσία είναι περισσότερο συνδεδεμένοι οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου.

Για πρώτη φορά σε poll το κοινό μας ήταν τόσο "διασπασμένο". Και οι 5 επιλογές συγκέτρωσαν ποσοστό μεγαλύτερο από 10% με την πρώτη θέση να την παίρνει το Facebook με 26.9%. Δεδομένου ότι μέσω του social network των 750.000.000 χρηστών μπορεί κανείς να δει τα τελευταία νέα των φίλων του, να επικοινωνήσει μαζί τους αλλά και να διασκεδάσει, δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η "νίκη" του.

Την δεύτερη θέση σχεδόν μοιράζονται το YouTube και το email με 23.7% και 23.4% αντίστοιχα. Έχοντας συνδέσει το YouTube με την διαδικτυακή διασκέδαση και το email με την δουλειά μου, μου φαίνεται λογικό να υπάρχει μεταξύ τους μία "μάχη". Από την μία, μπορεί κανείς να βρει διάφορα videos, επαγγελματικά και μη, για να περάσει τον χρόνο του. Η άνθηση του YouTube δεν δείχνει να σταματάει σύντομα, εξάλλου μέσα στο 2010 διπλασιάστηκε η συνολική κίνηση σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Poll results June 2011

Το email, παρά το γεγονός ότι πολλοί χρήστες το αποφεύγουν, δείχνει να είναι αναγκαίο κακό. Νομίζω ότι πλέον έχει αντικαταστήσει το εταιρικό τηλέφωνο μόνο που πλέον το "νούμερο" το έχουν όλοι οι γνωστοί σου -και μη- και μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου ανά πάσα ώρα και στιγμή. Προσωπικά, για τις καλοκαιρινές μου διακοπές, σκέφτομαι να αποσυνδέσω όλα τα email accounts μου από το κινητό και να χρησιμοποιήσω το shortmail account για τις επικοινωνίες μου.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Twitter βρέθηκε στην τελευταία θέση αποσπώντας το 10.8% των ψήφων. Μπορεί να αποτέλεσε την δική μου επιλογή για την ψηφοφορία αλλά, όπως αποδεικνύουν και οι αριθμοί, δεν έχει καταφέρει ακόμα να διεισδύσει μαζικά στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου ώστε να καταλάβουν την φιλοσοφία του και να αποκτήσουν το προσωπικό τους δίκτυο.

Για τις επόμενες μέρες, θα τρέχει ένα νέο Poll που θα προσπαθεί να κατανοήσει την δύναμη του Google+ απέναντι στο Facebook. Ο νέος είναι ωραίος όπως σωστά έγραψαν ο Ανέστης και ο Χάρης, αλλά ο παλιός, είναι αλλιώς;

[photo via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.