Ashton Kutcher vs Kevin Rose: σημειώσατε διπλό

Good vs Bad

Θα χαρακτήριζα την προσπάθεια να πείσεις τους ανθρώπους του Marketing ότι τα social media δεν πρέπει να βασίζονται σε νούμερα ως σχεδόν υπεράνθρωπη. Καλώς ή κακώς, όλοι αποζητούν τα νούμερα, είτε είναι fans στο Facebook, είτε είναι followers στο Twitter. Δεν δίνουν σημασία στο κοινό που έχει ο κάθε χρήστης ούτε κατανοούν την σημασία των πολλών μικρών niche markets.

Πριν λίγες μέρες, έγινε μία προωθητική ενέργεια από το Fab.com, μία startup με daily deals με designer objects. Στην προωθητική ενέργεια συμμετείχαν 2 χρήστες του Twitter, ο γνωστός ηθοποιός Ashton Kutcher και o Kevin Rose, founder του Digg και του Revision3. Ο σύζυγος της Demi Moore έχει 7.3 εκατομμύρια followers ενώ ο Αμερικάνος startuper έχει 1.26 εκατομμύρια followers. Παρόλο που και τα 2 νούμερα είναι τεράστια, η διαφορά που υπάρχει μεταξύ τους είναι χαώδης.

Και οι 2 έκαναν tweet ένα μύνημα με το οποίο παρακινούν τους χρήστες να κάνουν signup στην υπηρεσία και να κερδίσουν 10 δολάρια. 5888 followers του Ashton Kutcher (@aplusk) και 4356 followers του Kevin Rose (@kevinrose) επωφελήθηκαν από αυτή την ενέργεια. Η διαφορά ανάμεσα στους 2 αριθμούς χαρακτηρίζεται μικρή αν αναλογιστούμε ότι ο γνωστός ηθοποιός έχει 4.5 φορές περισσότερους followers. Το πιο ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο όμως αφορά τις πωλήσεις που προήλθαν μέσω των 2. Ο Kevin Rose έφερε πίσω στο fab.com πωλήσεις συνολικής αξίας 7121 δολαρίων ενώ ο Ashton Kutcher μόλις 2183 δολαρίων. Στα 2 γραφήματα που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε την πορεία των παραγγελιών και των πωλήσεων που προήλθαν μέσω αυτής της προωθητικής ενέργειας.

Ashton Kutcher vs Kevin Rose Orders

Ashton Kutcher vs Kevin Rose Revenue

Πρακτικά, τα παραπάνω νούμερα αποδεικνύουν ότι ο αριθμός των followers είναι ένα metric που μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τον διαφημιζόμενο. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι η ποιότητα της σχέσης με τους followers αλλά και η συνάφεια της εκάστοτε προωθητικής ενέργειας με το κοινό που ακολουθεί κάποιον χρήστη. Το Internet και τα social media δίνουν την δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν καμπάνιες ιδιαίτερα στοχευμένες, απλά πρέπει επιτέλους να εκμεταλλευτούν αυτή την δυνατότητα..

[via] [photo via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.