Το brand της Apple έχει τη 2η μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, μετά την Google

Το 2011 κρίνεται ως πολύ επιτυχημένο για την Apple, αφού μέσα σε αυτούς τους 9 μήνες η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 33% φτάνοντας τα $39,3 δις, με αποτέλεσμα να σκαρφαλώσει για πρώτη φορά από την 7η στην 2η θέση της λίστας που δημιούργησε η αγγλική Brand Finance. Η εταιρεία αυτή ελέγχει την ροή ρευστού και διάφορες άλλες μετρικές που έχουν να κάνουν με την οικονομία, με σκοπό να υπολογίσει την αξία των trademarks και άλλων πνευματικών ιδιοκτησιών που έχουν οι εταιρείες. Στην λίστα που δημοσίευσε αυτόν τον μήνα, την πρώτη θέση συνεχίζει να καταλαμβάνει η Google, με την αξία του brand της να φτάνει τα $48,3 δις.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία, οι πρώτες 4 θέσεις της συγκεκριμένης λίστας καταλαμβάνονται αποκλειστικά από εταιρείες του χώρου της τεχνολογίας, με την Microsoft και IBM να συμπληρώνουν την τετράδα. Αμέσως μετά συναντάμε την Wal-Mart, την General Electric, την AT&T και την Coca-Cola. Στους μεγαλύτερους χαμένους βρίσκουμε την Bank of America που έπεσε από την 5η στην 10η θέση, την Citi που έπεσε από την 20η στην 26η θέση. Στο σύνολο της, η αξία των brands των εταιρειών της λίστας έπεσε κατά 2,4%, κάτι που Brand Finance αποδίδει στην μεγάλη πτώση της Bank of America και της Wells Fargo.

Η έρευνα μίας άλλης εταιρείας, της BrandZ, έδειξε τον Μάιο πως το brand της Apple έφτανε τα $153,3 δις, φέρνοντας την έτσι λίγο πιο πάνω από την Google. Η διαφορά της έρευνας αυτής με την προηγούμεη, είναι πως η BrandZ βασίζει τις μετρήσεις της και σε μία δημοσκόπιση που έκανε ανάμεσα σε 2 εκατ. καταναλωτές.

Όπως και να 'χει πάντως, το γεγονός πως οι πρώτες θέσεις αντιστοιχούν σε εταιρείες τεχνολογίας σημαίνει πολλά για τον κλάδο.

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.