ΑR, Energy Drink και το τρελό αποτέλεσμα!

Μουσικοί, 7 τραγουδιστές, ένας application developer, σχεδιαστές, διαφημιστές, 7 νέα μπουκάλια limited edition Lucozade, Augmented Reality, πολλή δουλειά και πολλή τρέλα φτιάχνουν ένα φανταστικό αποτέλεσμα! Το λανσάρισμα των 7 μπουκαλιών Lucozade είναι κάτι περισσότερο από δημιουργικό, με μεγάλη δόση μουσικής και τέχνης.

Η εταιρία πίσω από το πολύ γνωστό energy drink Lucozade αποφάσισε να προσφέρει στον καταναλωτή εμπειρία και διασκέδαση με στόχο την επανασύνδεση του brand με την λέξη μοναδικότητα. Έφτιαξε Augmented Reality μουσικά video clip που προσφέρουν στους καταναλωτές ένα μοναδικό θέαμα. Μπορείτε να το δείτε στο video που ακολουθεί:

Για να πετύχει το αποτέλεσμα, συνεργάστηκαν πολλές διαφορετικές ομάδες μεταξύ τους. Ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα που τελικά πέτυχε. Με το application στο smartphone και έπειτα από την ανίχνευση του AR, εμφανίζεται ο καλλιτέχνης του μπουκαλιού, κάνει φιγούρες και μιλάει στον καταναλωτή. Πέρα από αυτή την πρώτη εμπειρία με  Augmented Reality, οι καταναλωτές καλούνται από τους καλλιτένες να μπουν στο site της Lucozade και να δουν το μουσικό film που ετοίμασαν για αυτούς, καθώς και το making of του video.

Η ιδέα συνδέει το κοινό με το brand με έναν πραγματικά όμορφο τρόπο. Είναι έξυπνο, τρελό, φρέσκο και πάνω από όλα, πετυχαίνει τον στόχο του!

Η εταιρία που βρίσκεται πίσω από αυτό το concept είναι η Billington Cartmell.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.