Άστεγοι και QR Codes, μια επιτυχία!

Αν έχεις βαρεθεί τις σαχλές διαφημίσεις, τους διαγωνισμούς που παρακαλάνε να δώσεις σημασία και τα συνηθισμένα outdoor posters, αυτή η ambient εκστρατεία είτε θέλεις είτε όχι, τραβάει την προσοχή, δημιουργεί engagement και σίγουρα έχει μεγάλη επιτυχία!

Όλοι έχουμε παρατηρήσει πως, ειδικά τις μέρες των γιορτών, ξυπνάει το αίσθημα της φιλανθρωπίας σε ανθρώπους, εταιρίες, οργανισμούς κ.ο.κ. Πλαισιωνόμαστε από καμπάνιες κάθε είδους, κουπόνια για δωρεές, διαφημίσεις, αντικείμενα μικρής αξίας με αντάλλαγμα χρήματα, και εκπομπές που στηρίζουν κάποιο σκοπό. Τώρα πια, πέρα από τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, βομβαρδιζόμαστε στα social media από διαγωνισμούς (κυρίως), που άλλες φορές είναι πετυχημένοι και άλλες παίρνουν την κατρακύλα. Σε όλα τα πιθανά αιτήματα για φιλανθρωπία, πολλοί άνθρωποι, μαζί και εγώ, έχουμε ενδοιασμούς για την ''κατάληξη'' των χρημάτων που δώσαμε. Θα φτάσουν τα χρήματα στον προορισμό; Με κοροϊδεύουν; Ποιά η απόδειξη από τον σκοπό; Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η για την χρησιμότητα και τα αποτελέσματα;

Στο Yorkshire  και σε πολλές περιοχές της Αγγλίας στήθηκε μια ambient εκστρατεία για τους άστεγους με την βοήθεια των QR Codes. Είναι απλά..πανέξυπνη! Έβαλαν στους δρόμους και σε γωνιές που περνάει πολλύς κόσμος τα αντικείμενα που έχει μαζί του ένας άστεγος, δηλαδή τα απολύτως απαραίτητα: νερό, μια σακούλα με χρηστικά ή όχι αντικείμενα που κουβαλάει και ένα κομμάτι ρούχο για σκέπασμα και προστασία από τις κλιματολογικές συνθήκες. Ανάμεσα στα αντικείμενα ένα QR Code πάνω σε απλό χαρτόνι, έκανε την εμφάνισή του και αυτό είναι που προκαλούσε την προσοχή. Το μη αναμενόμενο.

Με το σάρωμα του QR Code άνοιγε η σελίδα justgiving όπου το κοινό μπορούσε να δώσει χρήματα στην φιλανθρωπική οργάνωση για τους άστεγους Simon on the Streets. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Simon on the Streets έχει ως στόχο του να προσφέρει όσα αναγκαία πράγματα χρειάζεται ένας άστεγος, τροφή, ένδυση, ψυχολογική υποστήριξη, ασφάλεια ή στέγη. Ακόμα και αν κάποιος είχε αμφιβολία πιστεύω πως θα πραγματοποιούσε την δωρεά εξαιτίας του engage που δημιουργεί η όλη καμπάνια.

Η ιδέα είναι καταπληκτική και αντικατοπτρίζει αυτό που όλοι λέμε, με τα απλά πράγματα και την σωστή στρατηγική, μπορεί να γίνει δουλειά.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.