Path: “Συγγνώμη, κάναμε λάθος.”

Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί τις τελευταίες ώρες σχετικά με την “παράλειψη” του Path να ενημερώσει τους χρήστες, πως η λίστα με τις επαφές τους ανεβαίνει αυτόματα στους servers της υπηρεσίας. Πριν από λίγες ώρες το Path κυκλοφόρησε ενημερωμένη έκδοση στο iOS, η οποία διορθώνει το λάθος τους, ενώ μαζί με την εφαρμογή δημοσίευσε ένα blog post όπου απολογείται προς τους χρήστες της υπηρεσίας και δηλώνει πως έχει προχωρήσει σε διαγραφή όλων των επαφών που βρίσκονταν στους servers τους.

Η παράλειψη αυτή ανακαλύφθηκε τυχαία από έναν χρήστη της υπηρεσίας, όταν παρακολουθούσε την κίνηση του δικτύου. Τότε πρόσεξε κάποια περίεργα API calls από την εφαρμογή προς τους servers του Path και θέλησε να το ψάξει παραπάνω, με αποτέλεσμα να βρει πως ολόκληρη η λίστα των επαφών του (περιλαμβάνοντας ονόματα, e-mails και αριθμούς τηλεφώνων) στέλνονταν στο Path. Μάλιστα στο post του παρουσίασε και τη διαδικασία που ακολούθησε, έτσι ώστε να το δουν και άλλοι χρήστες.

Τώρα το Path ζητάει επίσημα συγγνώμη από τους χρήστες του, δηλώνοντας πως λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του την αποθήκευση και την μετάδοση των προσωπικών μας δεδομένων, γι αυτό το λόγο χρησιμοποιούσε κρυπτογράφηση κατά τη διάρκεια της μετάδοσης τους από τη συσκευή στους servers της εταιρείας. Ξεκαθαρίζει πως ο μόνος λόγος που χρησιμοποιούσε τις επαφές μας, ήταν για να μπορεί να μας δίνει καλύτερες προτάσεις για το ποιους φίλους να προσθέσουμε, καθώς και να μας ενημερώνει άμεσα όταν κάποια από τις επαφές μας δημιουργεί λογαριασμό στο Path. Όπως και να 'χει πάντως, το Path δηλώνει πως έχει ήδη διαγράψει όλα τα δεδομένα των επαφών μας που βρίσκονταν αποθηκευμένα στους servers του.

Το τελευταίο update της εφαρμογής (2.0.6) είναι εδώ και λίγες ώρες διαθέσιμο στο App Store και διορθώνει αυτό το πρόβλημα. Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες θα κληθούν να επιλέξουν αν θέλουν ή όχι να στέλνουν τις επαφές τους στο Path. Αν αποδεχτούμε και αργότερα θέλουμε να σταματήσουμε την αποστολή, θα πρέπει να στείλουμε ένα e-mail στο service@path.com, όπου θα τους ενημερώσουμε για την επιθυμία μας. Παρόλο που είναι θετικό το ότι θα μπορούμε να επιλέξουμε τι θέλουμε, η διαδικασία του opt-out θα μπορούσε να είναι πολύ πιο απλή, μιας και η αποστολή του e-mail δεν είναι η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η εταιρεία.

Το Path δεν είναι η μόνη υπηρεσία που έχει αντιμετωπίσει προβλήματα σχετικά με το privacy ή την εμπιστοσύνη που εμπνέει στους χρήστες στα πρώτα της βήματα, μιας και όλοι θυμόμαστε τις περιπτώσεις των Airbnb, Dropbox και Facebook. Αυτό όμως δεν σημαίνει κάτι, με πολλές από αυτές τις υπηρεσίες, με το Facebook να είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, να έχουν ξεπεράσει τα αρχικά προβλήματα και να διανύουν τις καλύτερες τους περιόδους επιτυχίας. Τέτοιου είδους προβλήματα όλοι τα αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή. Το Path έκανε τελικά αυτό που έπρεπε, απολογήθηκε στους χρήστες του και διόρθωσε το θέμα που μας ενοχλούσε.

[via] [via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.