Οι Lay's πατατομάχες!

Όταν πρόκειται να φάμε πατατάκια, σημαντικό ρόλο στην επιλογή έχει η γεύση. Η Lay's Chips με 675.000 χιλιάδες ανθρώπους, interactive παιχνίδι πάλης με πρωταγωνιστές τα chips, 1000 γεύσεις, βραβεία και πολλά γέλια έκανε την καμπάνια της διασκέδαση και βρήκε τη γεύση που αρέσει στους καταναλωτές.

Είμαι η μεγαλύτερη fan των Lay's, αγαπώ τα πατατάκια, μπορώ να ζω μόνο με αυτά (μπορείτε να διασταυρώσετε αυτή την πληροφορία) και είμαι σίγουρη πως όλοι, αραιά, συχνά-πυκνά ή καθημερίνα τα αγοράζετε και τα απολαμβάνετε. Για την καινούργια της καμπάνια που είχε ως στόχο να αναδείξει τη καλύτερη γεύση από τη γκάμα της, η Lay's έφτιαξε διαδραστικό παιχνίδι και κάλεσε το κοινό να δώσει μάχες και να υπερασπιστεί τη γεύση που του αρέσει περισσότερο. Στο παιχνίδι με τα όμορφα γραφικά έδωσαν το όνομα "Do Us a Flavor" και οι αντίπαλοι στη κάθε πατατομάχη οριζόταν από τους υποστηρικτές της, το κοινό. Για να δουν πόσοι άνθρωποι τασσόνταν υπέρ της κάθε γεύσης ,και έτσι το παιχνίδι να είναι αντικειμενικό, τοποθέτησαν δύο διαδρόμους, ένα μπλέ και έναν κόκκινο και ανάλογα με τον πληθυσμό που βρισκόταν σε κάθε χρώμα, έβγαιναν οι αντίπαλοι. Στη συνέχεια άρχιζε ο αγώνας, οι νικητές παιρνούσαν στον επόμενο γύρο και η αγωνία χτυπούσε κόκκινο.

Το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό, η εταιρία πρόσφερε χαμόγελα και κέρδισε θετική δημοσιότητα, τα πατατάκια αγαπήθηκαν από το κοινό και η Lay's έβγαλε συμπεράσματα σχετικά με τα προϊόντα της και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Είναι μια καμπάνια που έχουμε ξαναδεί αλλά την αντιμετωπίζουμε γιατί αντιπροσωπεύει ένα πρϊόν που αγαπάμε.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.