Facebook Pages: Ρόλοι διαχειριστών, sponsored posts και post scheduling

Όποιος ήθελε μέχρι σήμερα να κάνει schedule κάποιο post στο Facebook, έπρεπε να χρησιμοποιήσει κάποιο 3rd party app, όπως το Hootsuite. Με το τελευταίο update όμως όσοι επιθυμούν μπορούν να κάνουν προγραμματίσουν κάποιο post απευθείας μέσα από το ίδιο το Facebook. Οι άλλες αλλαγές αφορούν τους ρόλους που θα έχουν πλέον οι διαχειριστές κάποιας Facebook Page και τα promoted posts, ακόμα μία πηγή εσόδων για την εταιρεία του Mark Zuckerberg.

Όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, το scheduling των posts γίνεται πολύ απλά. Ένας λιγότερος λόγος να χρησιμοποιεί κάποιος εφαρμογές όπως το Hootsuite. Η πιο ευχάριστη από τις αλλαγές όμως έχει να κάνει με τους ρόλους των administrators κάποιας Facebook Page. Από σήμερα κάποιος μπορεί να ανήκει στις επόμενες κατηγορίες:

  • Manager
  • Content Creator
  • Moderator
  • Advertiser
  • Insights Analyst

Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε τις δυνατότητες που έχει η κάθε κατηγορία διαχειριστή. Αυτή η αλλαγή ήταν κάτι που έλειπε εδώ και καιρό από το Facebook, αφού σε μία σελίδα κάποιος μπορεί να είναι υπεύθυνος για παράδειγμα μόνο για την παρακολούθηση των σχολίων που αφήνουν οι fans, όμως μέχρι σήμερα αναγκαστικά θα είχε τα ίδια δικαιώματα με τον ιδρυτή της σελίδας.

Η τρίτη και τελευταία αλλαγή που είχαμε στα Facebook Pages έχει να κάνει με τα promoted posts. Στις αρχές του 2012 το Facebook είχε ανακοινώσει πως κατά μέσο όρο κάθε post ενός brand page βλέπεται μόνο από το 16% των fans του. Τα promoted posts αποτελούν μια προσπάθεια να έχουν την ευκαιρία οι Fan Pages να αυξήσουν αυτό το ποσοστό. Οι διαχειριστές μιας σελίδας μπορούν να πληρώσουν $5, $10, $15 ή $20 έτσι ώστε να κάνουν κάποιο post promoted, δηλαδή να το εμφανίζουν στα timelines των φίλων των fans της σελίδας με ένδειξη "Sponsored", ακόμα κι αν εκείνοι δεν είναι fans. Όταν πάμε να επιλέξουμε ένα post για να το κάνουμε "Sponsored", βλέπουμε μία εκτίμηση του αριθμού των χρηστών του Facebook που θα δουν αυτό που θέλουμε να ανεβάσουμε. Σε ποιον άλλον θυμίζει τα sponsored tweets;

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.