Το doo.net αναλαμβάνει να οργανώσει τα έγγραφα μας στο cloud

Καθώς χρησιμοποιούμε όλο και περισσότερο online εργαλεία για να δημιουργούμε, να επεξεργαζόμαστε και να αποθηκεύουμε τα έγγραφα μας, πολλές φορές δημιουργείται χάος. Ο λόγος είναι πως είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιούμε 2, 3 ή ακόμα και περισσότερες διαφορετικές υπηρεσίες, γεγονός που καθιστά την οργάνωση των εγγράφων μία περίπλοκη διαδικασία.

Το doo συλλέγει αυτόματα τα έγγραφα του κάθε χρήστη από τον σκληρό δίσκο, το e-mail και άλλες online υπηρεσίες και τα αποθηκεύει σε ένα σημείο. Τα έγγραφα οργανώνονται με έναν έξυπνο τρόπο, αφού, χρησιμοποιώντας ευφυείς αλγορίθμους, το doo δημιουργεί τα κατάλληλα tags. Αφού προσθέσει tags σε κάθε ένα από αυτά, τα ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να τα βρει πολύ γρήγορα.

Όπως συμβαίνει σε πολλές ανάλογες περιπτώσεις, η ιδέα προέκυψε όταν ο Frank Thelen, ιδρυτής του doo και συνιδρυτής του 6Wunderkinder, βρέθηκε αντιμέτωπος με μια ενοχλητική κατάσταση. Παρατήρησε πως ήταν δύσκολο να διαχειριστεί τα έγγραφα του, τα οποία ήταν διασκορπισμένα σε διάφορες web εφαρμογές, κι έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει ένα εργαλείο που λύνει αυτό το πρόβλημα. Το doo πρόσφατα συγκέντρωσε χρηματοδότηση ύψους $10 εκατομμυρίων σε ένα Series-A funding round.

Σήμερα η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της open beta, κυκλοφορώντας την εφαρμογή για OS X. Η εφαρμογή για τα Windows 8 έχει ήδη υποβληθεί στο online κατάστημα του λειτουργικού, ενώ στο επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσουν εφαρμογές για iOS και Android.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.