Day OFF Vol.2: γιατί τα social media πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητας μας

Day OFF vol.2

Τα Social Media δεν αποτελούν ένα ξεχωριστό, παράλληλο κόσμο. Αποτελούν μέρος της πραγματικότητας μας και αυτό πρέπει να το έχει κατά νου όποιος σχεδίαζει Social Media Campaigns. Οι άνθρωποι του offradio.gr (σσ. ο αγαπημένος μου Ελληνικός διαδικτυακός σταθμός) το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό. Έτσι, σε συνεργασία με το κατάστημα Fenafresh της Θεσσαλονίκης, διοργανώνουν στις 27 Μαΐου ένα Party στο κατάστημα με εκπτώσεις, μουσική από τους παραγωγούς του offradio.gr και έναν διαγωνισμό στο Facebook.

Ο καθένας από τους παρευρισκόμενους θα μπορεί να γράψει ένα tweet (status) έως 140 χαρακτήρες και να φωτογραφηθεί με αυτό. Μετά το τέλος της ημέρας, των Free Drinks και του Party που μάλλον θα κρατήσει μέχρι το πρωί, όλες οι φωτογραφίες με τα statuses θα ανέβουν στην σελίδα του Fenafresh στο Facebook και, αυτή που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα likes σε 15 μέρες, θα κερδίσει μία δωροεπιταγή 1000€ για αγορές από τα Fenafresh.

Με λίγα λόγια, ο offradio.gr και το Fenafresh διοργανώνουν ένα party με εκπτώσεις, μουσική, καλή διάθεση, free drinks και ενδιαφέρον concept. Όλο αυτό, το συνδυάζουν με το Facebook και το Twitter και κάποιος τυχερός θα βγει κερδισμένος. Παρόλο που οι περισσότεροι συμμετέχοντες δεν θα κερδίσουν τίποτα, σίγουρα θα έχουν περάσει καλά και θα μιλήσουν στους φίλους τους για το concept. Win - win situation για όλους, και για τον offradio.gr, και για το fenafresh και, κυρίως, για όσους βρεθούν στο party..

[get more info here]

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

2 απαντήσεις στο “Day OFF Vol.2: γιατί τα social media πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητας μας”

  1. Ο/Η hyperspaced λέει:

    Βασικά διαφωνώ μαζί σου όσο δεν πάει. Τα twitter και LinkedIn μόνο σαν εργαλεία δουλειάς θα μπορούσε να είναι χρήσιμα. Τα υπόλοιπα είναι φθηνό υποκατάστατο της κοινωνικής επαφής με εξαίρεση ίσως τις περιπτώσεις όπου η επαφή καθίσταται δύσκολη ή αδύνατη π.χ. λόγω μεγάλης απόστασης. Είδικά όμως αυτό το facebook...

    Μη ξεχνάς ότι πίσω από όλα αυτά κρύβονται εταιρείες με υπερτιμημένες μετοχές. Είναι λογικό να κάνουν τα πάντα ώστε να διατηρηθεί ψηλά η πλασματική αξία τους.

  2. Ο/Η Dimitris Kalogeropoulos λέει:

    Μα λειτουργεί ως εργαλείο δουλειάς το Facebook (και το Twitter, έμμεσα) στην προκειμένη περίπτωση για τις ("υπερτιμημένες" όπως λες) εταιρίες. Όπως γράφω στο τέλος, είναι "win - win" situation για όλα τα εμπλεκόμμενα μέρη. :)