Το Facebook, η Google κι ένας -ξεχασμένος- κώδικας ηθικής

Respect

Editor’s note: Ακολουθεί Guest Post από την Βάντα Γιανναρά. Η Βάντα εργάζεται ως Associate Director στην εταιρία στρατηγικής, επικοινωνίας και public affairs CIVITAS. Στο κυβερνοχώρο, θα την βρείτε στο LinkedIn. Στο παρακάτω post η Βάντα αναλύει τις σκέψεις της για το Facebook/Burson Marsteller - Google story, εξηγεί τις ηθικές προεκτάσεις της για την αγορά της επικοινωνίας και δίνει χρήσιμες συμβουλές με τα do and dont's του καλού επαγγελματία. Το τελευταίο φυσικά βρίσκει εφαρμογή και πέρα από την αγορά της επικοινωνίας και των PR.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.