Nielsen: Τα social media επηρεάζουν τους αριθμούς τηλεθέασης

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι τηλεοπτικές σειρές και εκπομπές που θα παρακολουθήσουμε μέσα στη χρονιά παίρνουν σιγά σιγά τη θέση τους στα κανάλια. Οι χρήστες των social media, περισσότερο του Twitter, θα πάρουμε, επίσης όπως γίνεται κάθε χρονιά, το smartphone ή το laptop κοντά μας για να τα σχολιάζουμε. Έτσι και φέτος, το timeline αναμένεται να γεμίζει από σχόλια κατά τη διάρκεια των πιο επιτυχημένων τηλεοπτικών προγραμμάτων. Γνωρίζατε όμως πως αυτή η τάση να σχολιάζουμε τις σειρές ή τις εκπομπές δείχνει την πορεία που θα ακολουθήσουν οι τηλεθεάσεις τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς;

Το γεγονός ότι όσο περισσότερα σχόλια υπάρχουν για μία σειρά στα social media, τόσο μεγαλύτερη τηλεθέαση έχει, δεν ήταν άγνωστο. Παρολαυτά, σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, για πρώτη φορά φαίνεται πως ο σχολιασμός που γίνεται για κάτι, πρωτού αυτό προβληθεί, επηρεάζει τα ποσοστά τηλεθέασης. Έτσι, οι εταιρείες παραγωγής μπορούν να γνωρίζουν λίγες βδομάδες νωρίτερα το πόσο επιτυχημένο θα είναι κάτι. Σχεδόν 1 μήνα πριν την πρεμιέρα μίας σειράς ή μίας εκπομπής, 9% αύξηση των συζητήσεων στα social media θα μεταφραστεί σε αύξηση 1% των ποσοστών τηλεθέασης.

Με την εμφάνιση όλο και περισσότερων smartphones και tablets τα τελευταία χρόνια, ο ρόλος που παίζουν τα social media στις μετρήσεις τηλεθέασης των τηλεοπτικών προγραμμάτων έχει μεγαλώσει. Ακόμα κι αν στην Ελλάδα ακόμα και σήμερα δεν υπάρχουν πολλοί χρήστες στα GetGlue και Miso, εκείνοι που εκφράζουν την άποψη τους για τις εκπομπές είναι ολοένα και πιο πολλοί. Εσείς χρησιμοποιείτε και κάποιο από τα δύο παραπάνω apps ή επιλέγετε να σχολιάζετε μόνο μέσω του Twitter/Facebook;

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.