Το Facebook επεκτείνει το Open Graph

Το Facebook ανακοίνωσε μέσα από ένα event στο San Fransisco την επέκταση του Open Graph, αυξάνοντας το πλήθος των εφαρμογών που επιτρέπουν τους χρήστες να προσθέτουν ακόμα περισσότερα πράγματα που θέλουν άμεσα στο Timeline τους. Αυτές οι εφαρμογές από 60 διαφορετικούς νέους συνεργάτες που θα περιλαμβάνονται στο Open Graph του Facebook συναντάμε κατηγορίες όπως είναι τα ταξίδια, το φαγητό, η μόδα και η διασκέδαση, ενώ ανάμεσα σις εφαρμογές συναντάμε τις αγαπημένες Pinterest, eBay, Rotten Tomatoes, Airbnb και Foursquare.

Τον Σεπτέμβριο το Facebook προχώρησε στην ανακοίνωση του Open Graph, το οποίο επιτρέπει τους developers να δημιουργήσουν εφαρμογές που ανεβάζουν στο profile των χρηστών πληροφορίες πέραν των κλασικών Likes, όπως για παράδειγμα το “Charis listened to ‘Don’t stop’ on Spotify”. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μία λίστα με τις νέες εφαρμογές που υποστηρίζονται από το Open Graph:

  • TRAVEL
    • Gogobot
    • Airbnb
    • TripAdvisor
    • Wipolo
    • Where I’ve Been
  • FOOD
    • Foodspotting
    • Cookpad
    • Snooth (wine)
    • Urbanspoon
    • Yummly
    • Foodily
  • SHOPPING / FASHION
    • Pose
    • Pinterest
    • Polyvore
    • Oodle
    • Fab.com
    • eBay
    • Giftrocket
    • Payvment
    • Livingsocial
  • FITNESS
    • MapMyRun
    • Runkeeper
  • ENTERTAINMENT
    • Rotten Tomatoes
    • Dailymotion (French video site)
    • Cinemur (French video site)
    • Metacafe (videos)
    • Ford (game)
    • Wooga (Bubble Island, Diamond Dash)
    • OMGPOP (Draw My Thing)
    • Zynga (Words with Friends, Castleville)
  • GIVING
    • Causes
    • Fundrazr
    • Artez.com
  • MORE
    • BranchOut (job search)
    • Monster (job search)
    • Color (photo and video sharing)
    • Courserank (education)
    • Grockit (education)
    • Foursquare (location)
    • Goodreads (books)
    • Kobo (books)
    • StubHub (ticketing)
    • Ticketmaster (ticketing)
    • Ticketfly (ticketing)
    • ScoreBig (ticketing)
    • Appsfire (app discovery)
    • Artfinder (art)
    • Autotrader (cars)

Το γεγονός ότι ανάμεσα στη λίστα περιλαμβάνονται αρκετά μεγάλα ονόματα, σημαίνει πως το News Feed και το News Ticker του κάθε ένα από εμάς θα περιλαμβάνει πλέον αρκετά από αυτά τα νέα updates, τα οποία λειτουργούν ταυτόχρονα και ως διαφημίσεις για τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Όπως αναφέρει το Facebook, οι νέες συνεργασίες θα αυξήσουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χρηστών, αφού θα μπορούμε να σχολιάσουμε και να κάνουμε Like όταν διαβάζουμε πως κάποιος από τους φίλους μας μαγειρεύει ένα φαγητό ή κάποιος άλλος επέστρεψε από ένα ταξίδι στη Γαλλία. Όπως γίνεται με όλες αυτές τις περιπτώσεις, οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τι θα μπορεί να μοιραστεί η κάθε εφαρμογή με τους φίλους τους.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.